03 de juny 2015

What Does the Fox Say?





Samarreta feta i estrenada! MRdM ha tornat a organitzar un altre CC: la samarreta LUA. M'agrada molt la forma que té, potser perquè em recorda una miqueta al vestit Free Stars que vaig fer aquí. A aquesta versió no li he posat caputxa ni cintes, però hi ha una altra a puntet de sortir del forn que sí té cintes i queden súper bé.


Camiseta hecha y estrenada! MRdM ha vuelto a organizar otro CC: la camiseta LUA. Me encanta la forma que tiene, quizás porque me recuerda un poquito al vestido Free Stars que hice aquí. En esta versión no he puesto cintas ni capucha, pero hay una a puntito de salir del horno que sí lleva cintas y quedan súper bien.










Teles de Stoff & Liebe
Punys de La Pantigana

6 comentaris:

  1. Quina preciositat!!! aquesta tela és fantàstica!!!
    Estic desitjant veure l'altra també :D
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Ostress, què xula, m'encanta! M'ha fet molta gràcia perquè just ahir vaig comprar aquesta tela!

    ResponElimina
  3. Oh la tela de les guineus és fantàstica!!
    M'agrada molt com ha quedat. Jo tinc el patró tallat però encara no m'hi he posat. Al veure les vostres versions tan xules me'n feu venir moltes ganes!!

    ResponElimina
  4. vaya tela mas bonita! queda chulísima y así sin capucha también me gusta

    ResponElimina
  5. Es preciosa. Me gusta mucho como queda también sin capucha

    ResponElimina